muza

czwartek, 28 sierpnia 2014

od Lamii CD Sophie

Po kilku dniach od wysłania listu dostałam odpowiedź twierdzącą i jakże entuzjastyczną. Coś mi mówi, że z ożenkiem dla Kasandra były nie małe problemy, dlatego lady się ucieszyła, że podsuwam jej z własnej woli wysoko urodzoną kandydatkę. Znając Elliesabeth, bardzo chętnie wyniesie się ze Snow Blizzards, nawet, jeśli to oznacza wyjście za obcego chłopaka. Postanowiłam ją o tym powiadomić, niech się oswaja z myślą, że koniec beztroskich zabaw, czas dorosnąć.
-Elliesabeth!-zawołałam.
-Tak, mamusiu?-zapytała wbiegając, jak to ona praktycznie w podskokach.
-Usiądź, to może być dla ciebie wstrząs.-wykonała polecenie.-Znalazłam dla ciebie męża.
-Słucham!?-dziewczyna zerwała się.
-Słyszałaś. Przed pełnią przyjedzie do ciebie z matką. To młody lord.
-Wiedziałam, mamo, że w końcu znajdziesz mi lorda.-powiedziała rozgoryczona-To było tylko kwestią czasu, kiedy stracę wolność!
-To młody lord Summer Sea.-ucięłąm narzekania.
-Summer Sea?-zaciekawiła się nagle-Tego niesamowcie ciepłego królestwa? I ja tam zamieszkam!?
-Tak, właśnie tak.
~~*~~
Tydzień później...

Sophie? Kasander?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz