muza

środa, 27 sierpnia 2014

Od Spohie -c.d. Rhaenora

-To dobra idea -powiedziałam -A nawet bardzo dobra. Za chwilę napiszę rozporządzenie które zostanie ogłoszone. Skrybo!
Nie czekałam długo. Co było dość miłe z jego strony. Zaczęłam mu dyktować słowo w słowo a brzmiało to tak. "Drodzy poddanie. Po przez małe konflikty z sąsiednim królestwem polować może tylko rycerstwo i wyżej urodzeni. Ci niżej urodzeni mogą zajmować się zbieractwem a za moim pozwoleniem wycinką drzew. Ten kto się nie dostosuje do tego zostanie ukarany. Każdy chłop co zapoluje straci rękę. Lecz i rycerz nie może przekroczyć granicy bo i on rękę straci. Wasza lady wraz z synem". Po czym podał mi a ja przybiłam pieczęć. Ten popędził z wiadomością odczytać ją na czele mych poddanych.
- Teraz tylko zaczekam aż i ty zareagujesz -powiedziałam.
<Rhaenor?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz